środa, 19 lutego 2020

RUDA KITA W AKCJI

Hello my darlings, obiecałam Wam dzisiaj wpis, więc oto i on. Jest to również moje first zlecenie od denerwującego niektórych użytkownika - Mucha Biegnie (odłóżcie packi, ten post również i Was zaciekawi).

BTW. Nie wiedziałam, że AŻ TAK kochacie plotunie. W ciągu 2 dni blog został wyświetlony ponad 200 razy! (Jak tak dalej pójdzie to prześcigniemy Julie Denker). 



W grudniu ubiegłego roku (2019 jakby ktoś żył w piwnicy and didn't know *cześć Simon Campel*) w naszej społeczności pojawiła się intrygująca użytkowniczka o fabulous nicku kasia ruda, które obiegło całe wl. Nawet jeśli z nią nigdy nie rozmawialiście - to i tak you know her. Kasia to sympatyczna i nieszkodliwa dziewczyna, która może myśli trochę inaczej od nas. 

Tak więc dlaczego ta innocence istotka stała się maskotką nas wszystkich? Dlaczego zamiast po prostu ją ignorować - nakręcamy tą spiralę, aby było tu something to make fun of? 
Przecież Kasia jest nieszkodliwa - codziennie remainds us o aktualnej dacie, za co powinniśmy być wdzięczni. Co z tego, że already ktoś to pisał? Jeszcze raz nigdy nie zaszkodzi.




 


According to moich źródeł, Kasia ma 20 lat i lubi sobie sprzedawać ciuszki na bazarku - ale czy to prawda?? Słyszałam też wersję, że jest fryzjerką. Czyżby gubiła się w zeznaniach?!

Moi szpiedzy sprawnie prześwietlili Rudą Kitę i dostarczyli mi cennych informacji, jednakże sama Kasia odmówiła udzielenia komentarza na temat swojej persony, mimo wcześniejszej zgody na rozmowę prywatną!!

 

 Ojj Kasia...At first zgadzasz się na wywiad, a potem robisz się podejrzliwa? That was not pierwszy taki przypadek. Osoby, które chcą poznać Kasię zniechęcają się, bo jak widać na kolejnym dowodzie - Kasia wszędzie widzi conspiracy theories.


 Zapytałam również drugiego wlowego trolla - w rankingu zaraz po Mucha Biegnie - krul number one, który zechciał podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami na temat Rudej Kity.

 

 Jednakże not everyone zgodzili się na udzielenie wywiadu. Coś musi być na rzeczy. Poniżej kolejny screen - anonimowy - zważywszy na to, że osoba nie wyraziła zgody na wzięcie udziału w wywiadzie.


Y'all see this?? Ja tu czuję jakąś dramę między tą dwójką - ale to sprawa na nowy post...musiałabym się wzgłębić w temat even more.

Tak więc co możemy wywnioskować o Kasi? Poza nieskładnymi zdaniami i masą literówek - jest to another troll. Naprawdę myślicie, że to może być prawdziwe? To jest aż absurdalne!

My conclusion jest jeden - ktoś za ekranem komputera wciska nam niezłą bajeczkę, a sam bawi się w najlepsze. Całe szczęście, że osoba ta zaczęła gubić się w zeznaniach - jestem o krok od dowiedzenia się całej prawdy.

Ale żeby nie było, nie każdy thinks o Kasi Rudej w taki sposób. Są w tej społeczności jeszcze people, ktorzy pokładają nadzieję w ludziach.


Chciałam również zaczerpnąć informacji od Kamelii, o której w wywiadzie wspomniała mi anonimowa osoba, jednak tu również dowiemy się o Kasi raczej pozytywnych rzeczy.


I takim oto akcentem I'm ending dzisiejszy wpis. Ile ludzi, tyle opinions, więc dowiedzenie się prawdy w tym przypadku jest naprawdę hard.

Będę informować was na bieżąco, jak tylko zbiorę o wiele więcej informacji on this topic. 
A Was zachęcam do komentowania postów. Można to zrobić kompletnie anonimowo.
Jeśli masz do mnie jakaś sprawę, a nie chcesz się ujawniać - napisz w komentarzu.
Tak samo na pw możecie się do mnie zgłaszać - z dramami, zleceniami lub chęcią zostania moim asystentem. Macie wybór - być anonimowi lub nie. Nie martwcie się, nie zdradzę Waszej tożsamości bez Waszej zgody.

Pamiętajcie jedno - moje posty nie są robione po to, aby kogoś obrażać lub abyście wy wieszali na nim psy - to czysta zabawa. Korzystajcie z niej!

A teraz ciao, xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Królowa Wonderlife - co o niej wiadomo?

Witajcie moi wierni fani!  Przychodzę do was z lekko (LEKKO) opóźnionym artykułem! Bardzo dużo osób pisało do mnie na pw, że " używa...