poniedziałek, 17 lutego 2020

TAKE A SIP OF TEA

Witajcie Kochane i Kochani!

Jak już zdążyliście mnie poznać - jestem Reporterka Kasia (kliknij TUTAJ aby przejść na mój profil). Dołączyłam do społeczności Wonderlife nie bez powodu - chcę rozwiać wszelkie Wasze wątpliwości w sprawach, z którymi się do mnie zgłaszacie, oraz chcę Wam trochę nakreślić dramy, jakie dzieją się na naszym jakże wonderful portalu.

Dla tych, co przez przypadek trafili na mój plotkarski blog - Hi, how are ya? Pewnie się zastanawiacie czymże jest to znane WL? Cóż...Sprawdźcie sobie sami TUTAJ. 

Poza w miarę ciekawą rozgrywką (witam, Panie Szymonie. Może tak nowe funkcje i apka?), to Wonderlife tworzy przede wszystkim społeczność - społeczność kreatywnych i uzdolnionych ludzi, którzy jak wiadomo, czasem mają w zwyczaju się posprzeczać. 


I OD TEGO JA TU JESTEM ŻEBY WAM O TYM PISAĆ AND SPILL THE TEA.



Image result for sip the tea gif



Na skrzynce pocztowej otrzymałam właśnie pierwsze zgłoszenie, które aktualnie bacznie analizuję. Oczekujcie wpisu na ten temat już niebawem, a ja w tym czasie siorbie herbatkę i zbieram informację w krzakach przy lokalach.

Nie bój jajec, na tej sprawie kładę palec! 



Image result for sip the tea gif


xoxo, Reporterka Kasia

PS. Ciekawe czy blog będzie popularniejszy od Julie Denker :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Królowa Wonderlife - co o niej wiadomo?

Witajcie moi wierni fani!  Przychodzę do was z lekko (LEKKO) opóźnionym artykułem! Bardzo dużo osób pisało do mnie na pw, że " używa...